teisipäev, 14. juuli 2009

Vastutulelik

Ma ei suutnud enam välja kannatada norimist teemal "sul ei ole mobiiltelefoni" ja ostsin telefoni ära, ja nüüd, kui täpselt nädal sai täis ajast, kui see asi mul tööle hakkas, tuli mul mõistus pähe ja ma jätsin telefoni rahumeeli koju lauatelefoni kõrvale, ja unustasin ta sinna. Enne seda kaotasin ma ära juhendi, mismoodi seda telefoni kasutada - see oli päris paks raamat ja just sel hommikul, kui ma otsustasin kõik selgeks õppida ja juhendi kotti viskasin, kukkus see mul ilmselt bussis kotist välja ja ma kaotasin igasuguse lootuse seda veel kunagi leida. Võib-olla ma kaotasin selle meelega ära.

Sõber ütles küll, et õigem oleks telefon minema visata, aga ma maksin ju selle eest raha!!! Maksin raha konkreetselt just nimelt selle eest, et igaüks saaks minu käest küsida "kussa oled ja miks sa juba ei tule" ja et ebameeldivad kohustused (kas on üldse meeldivaid kohustusi?) leiaksid mind ka maa alt üles. Nojah. Ja kui ma ära suren, siis on hea vaadata, kes mulle viimasena helistasid.

2 kommentaari:

  1. ei tea kas vastutulelik tähendab pidevalt vastu tulemise seisundis olevat isikut? et vastu tulemine on ta püsiomadus? sa kohtad teda teel pidevalt, lakkamatult?

    VastaKustuta
  2. hm, veel üks leid - vastutulevik

    VastaKustuta